2013-03-30

Andas

Andas. Lugn. Gör inget förhastat... Räkna till 1000, räkna får eller nåt... Ibland önskar jag att jag hade en Facebook-sida med "vänner" jag inte kände alls, där jag kunde vräka ur mig preciiiis vad som helst om vem som helst när som helst! ÅH, vad det skulle vara gött! Som det är nu får man ju verkligen vakta sin tunga. Fast även fast man inte kände nån så skulle man ändå kunna snacka och bolla lite tankar. Kan man ordna detta? Finns det nån typ av Facebook Anonymous nånstans? Man borde starta nåt liknande.
Jag måste lära mig att inte vara så impulsiv också. Hade en viss karl varit vaken just nyss så hade han fått höra. Vilket bara hade lett till bråk och elände, vilket vi haft för mycket av som det är ändå. Och nu när jag lugnat ner mig några smulor, så inser jag ju att det inte var så farligt och det hade absolut inte varit värt ännu en katastrof. Men, som sagt, en Facebook-sida enbart ämnad för gnäll och liknande... Ja tack.

3 kommentarer:

blue_swede sa...

Jag hade en period då jag läste och kommenterade på en svinbra blogg, av en person som morrade över tammefan nästan allt... Fotbollsbarn som invaderade staden, värme, idioter i butiken, idioter i största allmänhet, konstiga situationer, grubbel, lite allt möjligt.
Kolla om inte den bloggen är vaken ännu??? ;)

Six sa...

Aha, jag förstår. Jo där var det ju gnäll deluxe! :)
Men nä, den får nog vila. För mycket gammal skit för att den ska vara värd en upplivning.

blue_swede sa...

Jaja. Men gör en ny "gnällanslagstavla"/blogg då? Det kanske inte bara är du som skulle behöva en sån som du beskriver, utan många! En klagomur att kräkas av sig anonymt på! PLötsligt har du fler läsare än alla Bellor och Kissisar och vad de nu heter...