2012-12-14

Noll

Kalla mig sällanbloggaren. Studierna går väl hyfsat, känns fortfarande lite på låtsas eftersom de är på distans och jag har massa tid över då jag mest ligger på soffan och glor på "Cheaters" och "Property Ladder". Tydligen ska man bli utskickad på nån praktikhistoria efter nyår. Usch. Prao-elev igen liksom. Sist jag var prao-elev, i fyran eller nåt, så slog jag sönder en syltburk på ICA, prao-platsen, och skämdes.
Min sociala fobi är värre än nånsin. Eller nu tog jag i. Jag tycker helt enkelt att det är skönare att ligga hemma på soffan än att gå på krogen nu för tiden. Har ju inte heller en massa cash att göra av med på sånt. Beror också på det vanliga. Att jag känner mig fet och ful och inte vill synas bland folk.
Kollade på nåt fettprogram på tv igår, bruden vägde 160 kilo, men kände sig ändå "smal och snygg" ute på krogen. Bah! Varför kan inte jag känna så? Jag väger banne mig inte 160 pannor. Inte ens nästan. Jaja.

Så december har verkligen varit soffliggandets månad. Jag gillar att det är mörkt klockan 4, man får tända ljus och dra upp filten till hakan. Och nu har det ju varit ganska kallt ett tag också. Ännu ett skäl att gömma sig inne.

Åh  trist det här blev då. Noll inpsiration. Noll noll noll.

Inga kommentarer: