2012-01-21

Citronmajonnäs

Ja jäklar. Säger det igen. Funkar detta käk på det vis att man går ner i vikt... Då är jag i himlen. Tog ett litet mellanmål idag... Ett kokt ägg med citronmajonnäs. Hallå, liksom. Och så klart riktig majonnäs. 77% fett, inget trams. Spänningen är olidlig, måndag - vägardag. Och det underliga är att jag inte alls har samma extrema sötsug som innan. Unnar mig en liten bit 86-procentig choklad en gång om dagen, och sen är jag nöjd.
Kanske har jag gått upp massor till på måndag... Vi får se. Återkommer.

1 kommentar:

blue_swede sa...

Jaaaa, om ägg med citronmajonnäs är tricket vill jag till samma himmel! Tack för erfarenheterna om pulverdiet, jag har inte bestämt mig om jag ska ännu. Låter egentligen bättre med vettigt vanligt käk och mer motion, såklart. Men det hade ju varit gött om man kunde boosta eller ta nån liten genväg...

Har iaf börjat ett komigång-jogg-gångprogram. Kanske jogga till Ica å köpa majjo vore dubbel effekt, haha?