2013-01-23

L C H F !

Imorrn är det dags. Nu kör jag. LCHF så det stänker fett överallt. Har ju provat lite en gång tidigare, men var inte så seriös och visste inte riktigt vad jag höll på med. Nu har jag läst på och vet mer om vad jag i alla fall INTE ska göra. Kommer inte berätta hur mycket jag väger nu i början, så kul ska vi inte ha. Men kommer registrera eventuell framgång/nedgång/motgång/uppgång här. Så jag har nån ordning på det hela.

Men asså, jag vill ju att folk ska läsa här! Blue_Swede, inget illa menat, men jag vill ju ha fleeer som läser! Hur gör man? På min förra gnällblogg var det rätt många ibland. Inte i klass med Blondinbella, men typ 70-80 unika besökare per dag. Hur nu det gick till. Många säger "näää jag bloggar baaara för min egen skull!". Bullshit! Klart alla som skriver tycker det är kul när nån läser eländet.
Säkert som amen i kyrkan.
Men som sagt, hur gör man?

1 kommentar:

blue_swede sa...

Hallå - allå - allå - llå - å...
Du har rätt, det ekar minsann lite tomt här!!!
Meh, jag trodde ju det var du som var expert på att ragga läsare, bara att väcka upp din gamla storbloggar-talang! När du var riiiktgt gnällig, haha!
Inte vet jag. Hm, ibland när man läser på "riktiga storbloggar", så är det ju många som kommenterar och passar på att lämna sin egen bloggadress. Kommentera på de du läser själv, och gillar?
Mer av din gamla iakttagelseförmåga på vardagsgrejor/aktuella händelser, så kanske du blir uppgooglad? Nä, ingen aning.
Men sen gäller det väl att posta ofta, så att man inte blir bortglömd i nätbruset, kanske? Behålla nyfikenheten hos de som hittat hit?