2012-08-15

Ohållbart

Det är nåt slags spektakel på byn. Kalas av nåt slag. Kultur kallas det tydligen för. Är det inte Gothia Cup eller hysteriskt utsåld Ullevi-konsert så är det nåt annat. Usch. Jag håller mig hemma i skrubben.

Slovenien var oerhört fantastiskt. Som vanligt. Perfekt väder, perfekta nya och gamla vänner, perfekt alltihop.

Från paradiset till den otäcka verkligheten. Började med en ny sorts lyckopiller igår, hyser inga större förhoppningar, men jag provar gärna. Lite vinglig mage så här andra dagen men än så länge inga värre biverkningar. Men det kommer väl. Enligt den två meter långa bipacksedeln kan man råka ut för allt från allvarlig inre blödning till lättare yrsel. Spännande.

Saknar min karl. Äckligt mycket. 40 mil bort. När vi väl ses nästa gång har det gått 38 dagar sen sist. Ohållbart. Allt handlar som vanligt om pengar. Detta satans djävla skitpåfund. Nu blev jag sur. Hejdå.

Inga kommentarer: