2011-11-28

Förändringar

Fast jag vet inte hur man gör när man börjar om. Helt enkelt för att jag aldrig gjort det förr. Vaddå ska man presentera sig, berätta tråkiga saker, jobbintervju-style? Nää. Guu så trist. Kort presentation: Jag är en gnällig dam i mina bästa år. No more no less. Står just nu inför förändringar i livet. Vilket är på tiden, då jag dvalat runt utan mål och mening ända sen jag kläcktes en solig höstförmiddag för en massa år sen. Tänker inte gå in närmare på dessa förändringar. Vi får se.
Jag har känt mig eländig och miserabel, och gör det väl i viss mån fortfarande. Men jag känner att det rör på sig lite. Äntligen. Men ingrodd negativist som jag är, så ropar jag inte hej. Ropar aldrig hej. Inte ens när jag väl är över älven.
Men kanske blir det ett litet hej nångång. Det hoppas jag. Men ropar inget.

Inga kommentarer: